Uzyskaj informacje o profesjonalnym serwisie i naprawie sprzętu ochrony indywidualnej 3M™. Nasz rozbudowany dział obsługi i wsparcia technicznego, składający się z wysoko wyszkolonych specjalistów i ekspertów, ma za zadanie służyć Ci szybko i sprawnie – za każdym razem, gdy będziesz nas potrzebować.
Na tej stronie znajdziesz instrukcje serwisowe dotyczące naprawianych przez nas produktów
Oferujemy usługi naprawcze dla wszystkich rozwiązań komunikacyjnych 3M™ PELTOR™.
1. Naprawy fabryczne 3M
Doświadczeni technicy, którzy mogą naprawić i w pełni przetestować jakość w certyfikowany i profesjonalny sposób. Nasz profesjonalny personel jest do Twojej dyspozycji. Zrobimy wszystko, aby w Twojej organizacji było jak najmniej przestojów. Oddaj swój sprzęt do naprawy u lokalnego dealera.
3. Znajdź autoryzowane centrum serwisowe (ASC) 3M
Kupuj części zamienne u lokalnego dealera i wykonuj proste naprawy samodzielnie.
Kliknij tutaj, aby znaleźć partnera serwisowego w swojej okolicy
3M Ochrona przed upadkiem z wysokości oferuje coroczne przeglądy i naprawy produktów marek 3M™ DBI-SALA® i 3M™ PROTECTA®.
Serwis realizuje naprawy i przeglądy w zakresie szelek i linek bezpieczeństwa, urządzeń samohamownych, urządzeń do opuszczania i ewakuacji oraz sprzętu do przestrzeni zamkniętych.
Kliknij tutaj, aby znaleźć partnera serwisowego w swojej okolicy
1. Naprawy fabryczne 3M
3M dysponuje zasobami wsparcia serwisowego, które umożliwiają świadczenie usług bezpośrednich, wsparcia technicznego w terenie, szkoleń technicznych i uzupełniania części gwarancyjnych.
Kliknij tutaj, aby znaleźć partnera serwisowego w swojej okolicy
W tym obszarze produktów usługi są dostępne dla: Autonomiczne aparaty powietrzne, aparaty z dostarczonym powietrzem, ucieczkowe aparaty powietrzne i maski twarzowe.
1. Naprawy fabryczne 3M
Dysponujemy rozbudowanymi zasobami wsparcia serwisowego, które umożliwiają bezpośredni serwis, wsparcie techniczne w terenie, szkolenia technicznych i tworzenie dokumentacji serwisowej. Nasz fabryczny zespół serwisowy codziennie obsługuje rozbudowaną sieć serwisową i jest ściśle zaangażowany w każdy aspekt naszych programów. Oferujemy również programy serwisowe z dojazdem, takie jak program Total Care.
2. Autoryzowane centrum serwisowe (ASC)
3M posiada Autoryzowane centra serwisowe dostępne w wielu krajach EMEA. Każda placówka zapewnia szeroki zakres usług, wymianę części, coroczne testy funkcjonalne i naprawy. Wiele lokalizacji zapewnia nawet serwis tego samego dnia i wsparcie z dojazdem.
3. Certyfikowana obsługa i naprawa przez użytkownika końcowego
Nasze certyfikowane programy naprawy przez użytkowników końcowych oferują Twoim pracownikom wewnętrznym możliwość zdobycia uprawnień autoryzowanego technika aparatów powietrznych, zgodnie z potrzebami Twojej organizacji. Uczniowie uczestniczą w rygorystycznym specjalistycznym szkoleniu prowadzonym przez Scott Training w naszej fabryce lub w placówkach regionalnych. Po pomyślnym zakończeniu szkolenia technicy otrzymują certyfikat uprawniający do obsługi i konserwacji danego produktu w ich własnej firmie. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.
Kliknij tutaj, aby znaleźć partnera serwisowego w swojej okolicy
Dysponujemy bogatymi zasobami wsparcia serwisowego, które umożliwiają bezpośredni serwis, wsparcie techniczne w terenie, szkolenia technicznych i tworzenie dokumentacji serwisowej. Nasz fabryczny zespół serwisowy codziennie obsługuje rozbudowaną sieć serwisową i jest ściśle zaangażowany w każdy aspekt naszych programów.
Tylko serwis fabryczny i naprawa 3M
Nasi przeszkoleni w fabryce technicy obsługują kamery termowizyjne 3M z centrum serwisowego w Runcorn. Naprawy są wykonywane na wysokim poziomie i w odpowiednim czasie, a my szczycimy się tym, że zapewniamy „naprawę za pierwszym razem”.
Dane kontaktowe:
Centrum serwisowe Runcorn
5 Seymour Court
Manor Park, Runcorn, Cheshire, WA7 1UZ
Zjednoczone Królestwo
Telefon: +44 1928 532 591
E-mail: 3mservice.uk@mmm.com
Ze względu na różne produkty, środowiska i zastosowania, zużycie może być bardzo różne. Koszt może się różnić w zależności od pracy, którą należy wykonać.
W przypadku planowej konserwacji w fabrycznych centrach serwisowych 3M stosujemy program zryczałtowanych opłat.
W przypadku wszystkich napraw lub bardziej złożonych prac serwisowych konieczna jest ocena stanu produktu, po czym zostanie wysłana do Ciebie oferta serwisowa do zatwierdzenia.
Dokładamy wszelkich starań, aby zwrócić Ci produkt jak najszybciej. Powiadomienie o ocenie stanu produktu / szacunku kosztów zostanie wysłane do Ciebie, gdy tylko produkt zostanie sprawdzony.
Po otrzymaniu przez nas zlecenia rozpocznie się serwis/naprawa, a po jej zakończeniu sprzęt zostanie odesłany do Ciebie tak szybko, jak to możliwe. Naszym założeniem jest wykonanie wszystkich usług/napraw w ciągu 5 dni roboczych (w zależności od produktu i ilości) od zatwierdzenia wyceny.
Jeśli nie wiesz, jakiego rodzaju usługa lub naprawa może być potrzebna skontaktuj się z nami.
Możemy Ci pomóc i wskazać właściwe działania serwisowe lub naprawcze, których potrzebujesz, biorąc pod uwagę Twój produkt, jego wiek i wcześniejsze serwisowanie, a także obowiązujące lokalne bądź przemysłowe przepisy.
Zalecamy skontaktowanie się ze sprzedawcą 3M, który zorganizuje zwrot produktu do fabryki 3M.
Jeśli nie jest to możliwe, skorzystaj z informacji w powyższej sekcji produktowej, aby znaleźć Centrum serwisowe i naprawcze 3M odpowiednie dla Twojego produktu i lokalizacji. Następnie możesz skontaktować się z nami bezpośrednio w celu uzyskania numeru autoryzacji zwrotu (RMA).
To klient jest odpowiedzialny za dostarczenie produktu do Centrum serwisowego 3M. Dokonamy oceny produktu i skontaktujemy się z Tobą, aby przekazać wycenę.
Jeśli będziemy mieć jakieś problemy lub wątpliwości, skontaktujemy się z Tobą, aby je omówić. Dodatkowe części i usługi mogą zwiększyć koszty, ale żadna praca nie zostanie wykonana bez Twojej zgody.
Tak. Ściśle przestrzegamy podanych przez nas cen i wszystkie podane ceny są ostateczne.
Nigdy nie będziemy wykonywać żadnych dodatkowych prac, jeśli nie skontaktujemy się z Tobą, nie wyjaśnimy Ci w pełni sytuacji, nie przedstawimy nowej wyceny i nie uzyskamy na nią Twojej zgody.
Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące serwisu i napraw lub chcesz skontaktować się z naszym zespołem handlowym lub technicznym, kliknij przycisk Skontaktuj się z nami.
Możesz też pobrać naszą broszurę serwisową i naprawczą.