Serwisowanie i naprawy

Uzyskaj informacje o profesjonalnym serwisie i naprawie sprzętu ochrony indywidualnej 3M™. Nasz rozbudowany dział obsługi i wsparcia technicznego, składający się z wysoko wyszkolonych specjalistów i ekspertów, ma za zadanie służyć Ci szybko i sprawnie – za każdym razem, gdy będziesz nas potrzebować.


Pracownicy w środkach ochrony indywidualnej pracujący na platformie
Upewnij się, że Twój sprzęt sprosta zadaniu

Na tej stronie znajdziesz instrukcje serwisowe dotyczące naprawianych przez nas produktów

Rozwiązania komunikacyjne z ochroną słuchu (PELTOR™)

Oferujemy usługi naprawcze dla wszystkich rozwiązań komunikacyjnych 3M™ PELTOR™.

  • Wybór nauszników przeciwhałasowych PELTOR™ do komunikacji
    • 1. Naprawy fabryczne 3M
      Doświadczeni technicy, którzy mogą naprawić i w pełni przetestować jakość w certyfikowany i profesjonalny sposób. Nasz profesjonalny personel jest do Twojej dyspozycji. Zrobimy wszystko, aby w Twojej organizacji było jak najmniej przestojów. Oddaj swój sprzęt do naprawy u lokalnego dealera.

      2. Autoryzowane centrum serwisowe (ASC)

      • Znajdź punkt serwisowy w naszej sieci autoryzowanych punktów serwisowych.
      • Skontaktuj się z ASC i postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi wysyłki zwrotnej.
      • Po zakończeniu prac naprawiony przedmiot zostanie Ci zwrócony.
      • Naprawy gwarancyjne są również przeprowadzane przez wybrane ASC.

      3. Znajdź autoryzowane centrum serwisowe (ASC) 3M
      Kupuj części zamienne u lokalnego dealera i wykonuj proste naprawy samodzielnie.

      Kliknij tutaj, aby znaleźć partnera serwisowego w swojej okolicy


Ochrona przed upadkiem z wysokości

3M Ochrona przed upadkiem z wysokości oferuje coroczne przeglądy i naprawy produktów marek 3M™ DBI-SALA® i 3M™ PROTECTA®.

Serwis realizuje naprawy i przeglądy w zakresie szelek i linek bezpieczeństwa, urządzeń samohamownych, urządzeń do opuszczania i ewakuacji oraz sprzętu do przestrzeni zamkniętych.

  • Wybór produktów chroniących przed upadkiem, w tym 3M™ DBI-SALA® i 3M™ PROTECTA®
    • 1. Autoryzowane przeglądy i naprawy 3M

      1. Skontaktuj się z autoryzowanym dystrybutorem, uzyskaj numer autoryzacji zwrotu i postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi wysyłki zwrotnej.
      2. Po zakończeniu prac naprawiony przedmiot zostanie Ci zwrócony.

      2. Autoryzowane centrum serwisowe (ASC)

      1. Znajdź punkt serwisowy w naszej sieci autoryzowanych punktów serwisowych.
      2. Skontaktuj się z ASC i postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi wysyłki zwrotnej.
      3. Po zakończeniu prac naprawiony przedmiot zostanie Ci zwrócony.

      3. Znajdź autoryzowane centrum serwisowe (ASC) 3M

      Kliknij tutaj, aby znaleźć partnera serwisowego w swojej okolicy


Systemy z wymuszonym przepływem powietrza / z doprowadzeniem powietrza oraz spawanie

  • Usługa dostępna dla:
    • System z wymuszonym przepływem powietrza 3M™ z serii PF-300
    • System z wymuszonym przepływem powietrza 3M™ z serii PF-600
    • Maski pełnotwarzowe 3M™ wielokrotnego użytku, serie FF-300 i FF-600
  • Kompleksowa ochrona gwarancyjna:
    • Jednostka napędowa 3M™ Versaflo™ z serii TR
    • System z wymuszonym przepływem powietrza 3M™ Versaflo™, seria V
    • Nagłowia 3M™ Versaflo™ serii M
    • Przyłbice spawalnicze 3M™ Speedglas™
    • System z wymuszonym przepływem powietrza 3M™ Adflo™
  • Przyłbice spawalnicze 3M™ Speedglas™ oraz aparaty powietrzne i z wymuszonym obiegiem
    • 1. Naprawy fabryczne 3M
      3M dysponuje zasobami wsparcia serwisowego, które umożliwiają świadczenie usług bezpośrednich, wsparcia technicznego w terenie, szkoleń technicznych i uzupełniania części gwarancyjnych.

      2. Autoryzowane centrum serwisowe (ASC)

      1. Znajdź punkt serwisowy w naszej sieci autoryzowanych punktów serwisowych.
      2. Skontaktuj się z ASC i postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi wysyłki zwrotnej. W niektórych krajach dostępne są również usługi z dojazdem.
      3. Po zakończeniu prac naprawiony przedmiot zostanie Ci zwrócony.

      3. Obsługa i naprawa i przez użytkownika końcowego

      Kliknij tutaj, aby znaleźć partnera serwisowego w swojej okolicy


Aparaty powietrzne

W tym obszarze produktów usługi są dostępne dla: Autonomiczne aparaty powietrzne, aparaty z dostarczonym powietrzem, ucieczkowe aparaty powietrzne i maski twarzowe.

  • Wybór aparatów z doprowadzeniem powietrza 3M
    • 1. Naprawy fabryczne 3M
      Dysponujemy rozbudowanymi zasobami wsparcia serwisowego, które umożliwiają bezpośredni serwis, wsparcie techniczne w terenie, szkolenia technicznych i tworzenie dokumentacji serwisowej. Nasz fabryczny zespół serwisowy codziennie obsługuje rozbudowaną sieć serwisową i jest ściśle zaangażowany w każdy aspekt naszych programów. Oferujemy również programy serwisowe z dojazdem, takie jak program Total Care.

      2. Autoryzowane centrum serwisowe (ASC)
      3M posiada Autoryzowane centra serwisowe dostępne w wielu krajach EMEA. Każda placówka zapewnia szeroki zakres usług, wymianę części, coroczne testy funkcjonalne i naprawy. Wiele lokalizacji zapewnia nawet serwis tego samego dnia i wsparcie z dojazdem.

      3. Certyfikowana obsługa i naprawa przez użytkownika końcowego
      Nasze certyfikowane programy naprawy przez użytkowników końcowych oferują Twoim pracownikom wewnętrznym możliwość zdobycia uprawnień autoryzowanego technika aparatów powietrznych, zgodnie z potrzebami Twojej organizacji. Uczniowie uczestniczą w rygorystycznym specjalistycznym szkoleniu prowadzonym przez Scott Training w naszej fabryce lub w placówkach regionalnych. Po pomyślnym zakończeniu szkolenia technicy otrzymują certyfikat uprawniający do obsługi i konserwacji danego produktu w ich własnej firmie. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.

      Kliknij tutaj, aby znaleźć partnera serwisowego w swojej okolicy


Kamery termowizyjne

Dysponujemy bogatymi zasobami wsparcia serwisowego, które umożliwiają bezpośredni serwis, wsparcie techniczne w terenie, szkolenia technicznych i tworzenie dokumentacji serwisowej. Nasz fabryczny zespół serwisowy codziennie obsługuje rozbudowaną sieć serwisową i jest ściśle zaangażowany w każdy aspekt naszych programów.

  • Obraz przedstawiający kamerę termowizyjną 3M.
    • Tylko serwis fabryczny i naprawa 3M
      Nasi przeszkoleni w fabryce technicy obsługują kamery termowizyjne 3M z centrum serwisowego w Runcorn. Naprawy są wykonywane na wysokim poziomie i w odpowiednim czasie, a my szczycimy się tym, że zapewniamy „naprawę za pierwszym razem”.

      Dane kontaktowe:
      Centrum serwisowe Runcorn
      5 Seymour Court
      Manor Park, Runcorn, Cheshire, WA7 1UZ
      Zjednoczone Królestwo
      Telefon: +44 1928 532 591
      E-mail: 3mservice.uk@mmm.com


Często zadawane pytania dotyczące serwisu i napraw ŚOI

  • Ze względu na różne produkty, środowiska i zastosowania, zużycie może być bardzo różne. Koszt może się różnić w zależności od pracy, którą należy wykonać.


    W przypadku planowej konserwacji w fabrycznych centrach serwisowych 3M stosujemy program zryczałtowanych opłat.


    W przypadku wszystkich napraw lub bardziej złożonych prac serwisowych konieczna jest ocena stanu produktu, po czym zostanie wysłana do Ciebie oferta serwisowa do zatwierdzenia.

  • Dokładamy wszelkich starań, aby zwrócić Ci produkt jak najszybciej. Powiadomienie o ocenie stanu produktu / szacunku kosztów zostanie wysłane do Ciebie, gdy tylko produkt zostanie sprawdzony.


    Po otrzymaniu przez nas zlecenia rozpocznie się serwis/naprawa, a po jej zakończeniu sprzęt zostanie odesłany do Ciebie tak szybko, jak to możliwe. Naszym założeniem jest wykonanie wszystkich usług/napraw w ciągu 5 dni roboczych (w zależności od produktu i ilości) od zatwierdzenia wyceny.

  • Jeśli nie wiesz, jakiego rodzaju usługa lub naprawa może być potrzebna skontaktuj się z nami.


    Możemy Ci pomóc i wskazać właściwe działania serwisowe lub naprawcze, których potrzebujesz, biorąc pod uwagę Twój produkt, jego wiek i wcześniejsze serwisowanie, a także obowiązujące lokalne bądź przemysłowe przepisy.

  • Zalecamy skontaktowanie się ze sprzedawcą 3M, który zorganizuje zwrot produktu do fabryki 3M.


    Jeśli nie jest to możliwe, skorzystaj z informacji w powyższej sekcji produktowej, aby znaleźć Centrum serwisowe i naprawcze 3M odpowiednie dla Twojego produktu i lokalizacji. Następnie możesz skontaktować się z nami bezpośrednio w celu uzyskania numeru autoryzacji zwrotu (RMA).


    To klient jest odpowiedzialny za dostarczenie produktu do Centrum serwisowego 3M. Dokonamy oceny produktu i skontaktujemy się z Tobą, aby przekazać wycenę.


    Jeśli będziemy mieć jakieś problemy lub wątpliwości, skontaktujemy się z Tobą, aby je omówić. Dodatkowe części i usługi mogą zwiększyć koszty, ale żadna praca nie zostanie wykonana bez Twojej zgody.

  • Tak. Ściśle przestrzegamy podanych przez nas cen i wszystkie podane ceny są ostateczne.


    Nigdy nie będziemy wykonywać żadnych dodatkowych prac, jeśli nie skontaktujemy się z Tobą, nie wyjaśnimy Ci w pełni sytuacji, nie przedstawimy nowej wyceny i nie uzyskamy na nią Twojej zgody.


Jak możemy Ci pomóc?

Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące serwisu i napraw lub chcesz skontaktować się z naszym zespołem handlowym lub technicznym, kliknij przycisk Skontaktuj się z nami.

Możesz też pobrać naszą broszurę serwisową i naprawczą.