Obraz przedstawiający czerwony samochód sportowy na czarnym, szarym i białym tle

Gwarancja na systemy do napraw blacharsko-lakierniczych 3M™

Dziękujemy za zakup jednego z systemów do napraw blacharsko-lakierniczych 3M (odkurzacze do odsysu pyłu 3M™ , elektryczne i pneumatyczne szlifierki 3M™ lub polerki mimośrodowej 3M™ Perfect-it™). Aby skorzystać z serwisu i napraw w ramach gwarancji, należy zapoznać się z instrukcją postępowania gwarancyjnego i wypełnić formularz naprawy narzędzi objętych gwarancją.

W przypadku każdego roszczenia należy przesłać dowód zakupu i w formularzu podać numer seryjny narzędzia.


Polerka mimośrodowa 3M™ Perfect-It™ – instrukcja postępowania gwarancyjnego


  • Polska
    Adres e-mail Działu Reklamacji 3M: 3m.cir.plug(a)mmm.com
    Autoryzowane centrum serwisowe: CTN Elektro Serwis Sp.z o.o.
    Adres: ul.Stanisława Zwierzchowskiego 15, 61-248 Poznań, Polska
    Numer telefonu: 782-10-06-421
    Adres e-mail: g.nyga(a)elektro-serwis.pl
    Adres e-mail Działu Reklamacji 3M:3m.cir.plug(a)mmm.com
    Autoryzowane centrum serwisowe: CTN Elektro Serwis Sp.z o.o.
    Adres: ul.Stanisława Zwierzchowskiego 15, 61-248 Poznań, Polska
    Numer telefonu: 782-10-06-421
    Adres e-mail: g.nyga(a)elektro-serwis.pl

Odkurzacze do odsysu 3M™ – instrukcja postępowania gwarancyjnego

  • Obraz przedstawiający systemy czystego szlifowania w warsztacie blacharskim
    • Firma 3M udziela dwuletniej gwarancji na odkurzacze do odsysu 3M™, począwszy od dnia zakupu. Jeśli użytkownik końcowy (klient) ma problem z narzędziem w okresie gwarancyjnym, powinien w pierwszej kolejności skontaktować się ze swoim Dystrybutorem 3M. Jeśli Dystrybutor 3M stwierdzi, że roszczenie gwarancyjne jest uzasadnione, powinien wypełnić formularz naprawy narzędzi objętych gwarancją (patrz poniżej) i przesłać go pocztą elektroniczną do Działu Reklamacji 3M (CIR). W formularzu należy zgłosić odbiór narzędzia i dostarczenie do lokalnego autoryzowanego serwisu.

      Dystrybutor jest proszony o wysłanie kopii wiadomości e-mail do lokalnego autoryzowanego serwisu. Poniżej znajduje się adres e-mail działu reklamacji 3M (CIR) i autoryzowanego serwisu.

      Instrukcja postępowania gwarancyjnego w przypadku odkurzaczy do odsysu 3M (PDF, 70.4KB)

      Formularz naprawy narzędzi objętych gwarancją w przypadku odkurzaczy do odsysu 3M (PDF, 130 KB)

  • Polska
    Adres e-mail Działu Reklamacji 3M: 3m.cir.plug(a)mmm.com
    Autoryzowane centrum serwisowe: CTN Elektro Serwis Sp.z o.o.
    Adres: ul.Stanisława Zwierzchowskiego 15, 61-248 Poznań, Polska
    Numer telefonu: 782-10-06-421
    Adres e-mail: g.nyga(a)elektro-serwis.pl
    Adres e-mail Działu Reklamacji 3M:3m.cir.plug(a)mmm.com
    Autoryzowane centrum serwisowe: CTN Elektro Serwis Sp.z o.o.
    Adres: ul.Stanisława Zwierzchowskiego 15, 61-248 Poznań, Polska
    Numer telefonu: 782-10-06-421
    Adres e-mail: g.nyga(a)elektro-serwis.pl

Elektryczne i pneumatyczne szlifierki mimośrodowe 3M™ – instrukcja postępowania gwarancyjnego

  • Obraz dłoni w czarnej rękawiczce z elektryczną i pneumatyczną szlifierką mimośrodową 3M™
    • Firma 3M oferuje dwuletnią gwarancję na elektryczne i pneumatyczne szlifierki mimośrodowe 3M™, począwszy od dnia zakupu. Jeśli użytkownik końcowy (klient) ma problem z narzędziem w okresie gwarancyjnym, powinien w pierwszej kolejności skontaktować się ze swoim Dystrybutorem 3M. Jeśli Dystrybutor 3M stwierdzi, że roszczenie gwarancyjne jest uzasadnione, powinien wypełnić formularz naprawy narzędzi objętych gwarancją (patrz poniżej) i przesłać go pocztą elektroniczną do Działu Reklamacji 3M (CIR). Nasze europejskie autoryzowane centrum serwisowe zajmie się odbiorem narzędzia.

      Dystrybutor jest proszony o wysłanie kopii wiadomości e-mail do europejskiego autoryzowanego centrum serwisowego. Poniżej znajduje się adres e-mail działu reklamacji 3M (CIR) i dane kontaktowe europejskiego autoryzowanego centrum serwisowego.

      Instrukcja postępowania gwarancyjnego w przypadku szlifierek mimośrodowych 3M (PDF, 71.2 KB)

      Formularz naprawy narzędzi objętych gwarancją w przypadku szlifierek mimośrodowych 3M (PDF, 129 KB)

      Adres e-mail Działu Reklamacji 3M w kraju: 3m.cir.plug(a)mmm.com

      Autoryzowane centrum serwisowe: Catalfer Srl
      Adres: Via Campo dei Fiori, 9 – 21020 Brunello (VA) Włochy
      Numer telefonu: +39 0332 463509
      Adres e-mail: service.3m(a)catalfer.it

    • Firma 3M oferuje dwuletnią gwarancję na elektryczne i pneumatyczne szlifierki mimośrodowe 3M™, począwszy od dnia zakupu. Jeśli użytkownik końcowy (klient) ma problem z narzędziem w okresie gwarancyjnym, powinien w pierwszej kolejności skontaktować się ze swoim Dystrybutorem 3M. Jeśli Dystrybutor 3M stwierdzi, że roszczenie gwarancyjne jest uzasadnione, powinien wypełnić formularz naprawy narzędzi objętych gwarancją (patrz poniżej) i przesłać go pocztą elektroniczną do Działu Reklamacji 3M (CIR). Nasze europejskie autoryzowane centrum serwisowe zajmie się odbiorem narzędzia.

      Dystrybutor jest proszony o wysłanie kopii wiadomości e-mail do europejskiego autoryzowanego centrum serwisowego. Poniżej znajduje się lista adresów e-mail działu reklamacji 3M (CIR) i dane kontaktowe europejskiego autoryzowanego centrum serwisowego.

      Adres e-mail Działu Reklamacji 3M: 3missueresolution(a)mmm.com

      Instrukcja postępowania gwarancyjnego w przypadku szlifierek mimośrodowych 3M (PDF, 39,3 KB)

      Formularz naprawy narzędzi objętych gwarancją w przypadku szlifierek mimośrodowych 3M (PDF, 39,3 KB)

      Adres e-mail Działu Reklamacji 3M w kraju: 3m.cir.plug(a)mmm.com

      Autoryzowane centrum serwisowe: Catalfer Srl
      Adres: Via Campo dei Fiori, 9 – 21020 Brunello (VA) Włochy
      Numer telefonu: +39 0332 463509
      Adres e-mail: service.3m(a)catalfer.it