Dziękujemy za zakup jednego z systemów do napraw blacharsko-lakierniczych 3M (odkurzacze do odsysu pyłu 3M™ , elektryczne i pneumatyczne szlifierki 3M™ lub polerki mimośrodowej 3M™ Perfect-it™). Aby skorzystać z serwisu i napraw w ramach gwarancji, należy zapoznać się z instrukcją postępowania gwarancyjnego i wypełnić formularz naprawy narzędzi objętych gwarancją.
W przypadku każdego roszczenia należy przesłać dowód zakupu i w formularzu podać numer seryjny narzędzia.
Firma 3M oferuje dwuletnią gwarancję na polerkę mimośrodową 3M™ Perfect-It™, począwszy od dnia zakupu. Jeśli użytkownik końcowy (klient) ma problem z narzędziem w okresie gwarancyjnym, powinien w pierwszej kolejności skontaktować się ze swoim Dystrybutorem 3M. Jeśli Dystrybutor 3M stwierdzi, że roszczenie gwarancyjne jest uzasadnione, powinien wypełnić formularz naprawy narzędzi objętych gwarancją (patrz poniżej) i przesłać go pocztą elektroniczną do Działu Reklamacji 3M (CIR). W formularzu należy zgłosić odbiór narzędzia i dostarczenie do lokalnego autoryzowanego serwisu.
Dystrybutor jest proszony o wysłanie kopii wiadomości e-mail do lokalnego autoryzowanego serwisu. Poniżej znajduje się adres e-mail działu reklamacji 3M (CIR) i autoryzowanego serwisu.
Instrukcja postępowania gwarancyjnego (PDF, 124 KB)
Formularz naprawy narzędzi objętych gwarancją (PDF, 197 KB)
Polerka mimośrodowa 3M™ – często zadawane pytania dotyczące gwarancji (j. angielski, PDF, 113 KB)
Firma 3M udziela dwuletniej gwarancji na odkurzacze do odsysu 3M™, począwszy od dnia zakupu. Jeśli użytkownik końcowy (klient) ma problem z narzędziem w okresie gwarancyjnym, powinien w pierwszej kolejności skontaktować się ze swoim Dystrybutorem 3M. Jeśli Dystrybutor 3M stwierdzi, że roszczenie gwarancyjne jest uzasadnione, powinien wypełnić formularz naprawy narzędzi objętych gwarancją (patrz poniżej) i przesłać go pocztą elektroniczną do Działu Reklamacji 3M (CIR). W formularzu należy zgłosić odbiór narzędzia i dostarczenie do lokalnego autoryzowanego serwisu.
Dystrybutor jest proszony o wysłanie kopii wiadomości e-mail do lokalnego autoryzowanego serwisu. Poniżej znajduje się adres e-mail działu reklamacji 3M (CIR) i autoryzowanego serwisu.
Instrukcja postępowania gwarancyjnego w przypadku odkurzaczy do odsysu 3M (PDF, 70.4KB)
Formularz naprawy narzędzi objętych gwarancją w przypadku odkurzaczy do odsysu 3M (PDF, 130 KB)
Firma 3M oferuje dwuletnią gwarancję na elektryczne i pneumatyczne szlifierki mimośrodowe 3M™, począwszy od dnia zakupu. Jeśli użytkownik końcowy (klient) ma problem z narzędziem w okresie gwarancyjnym, powinien w pierwszej kolejności skontaktować się ze swoim Dystrybutorem 3M. Jeśli Dystrybutor 3M stwierdzi, że roszczenie gwarancyjne jest uzasadnione, powinien wypełnić formularz naprawy narzędzi objętych gwarancją (patrz poniżej) i przesłać go pocztą elektroniczną do Działu Reklamacji 3M (CIR). Nasze europejskie autoryzowane centrum serwisowe zajmie się odbiorem narzędzia.
Dystrybutor jest proszony o wysłanie kopii wiadomości e-mail do europejskiego autoryzowanego centrum serwisowego. Poniżej znajduje się adres e-mail działu reklamacji 3M (CIR) i dane kontaktowe europejskiego autoryzowanego centrum serwisowego.
Instrukcja postępowania gwarancyjnego w przypadku szlifierek mimośrodowych 3M (PDF, 71.2 KB)
Formularz naprawy narzędzi objętych gwarancją w przypadku szlifierek mimośrodowych 3M (PDF, 129 KB)
Adres e-mail Działu Reklamacji 3M w kraju: 3m.cir.plug(a)mmm.com
Autoryzowane centrum serwisowe: Catalfer Srl
Adres: Via Campo dei Fiori, 9 – 21020 Brunello (VA) Włochy
Numer telefonu: +39 0332 463509
Adres e-mail: service.3m(a)catalfer.it
Firma 3M oferuje dwuletnią gwarancję na elektryczne i pneumatyczne szlifierki mimośrodowe 3M™, począwszy od dnia zakupu. Jeśli użytkownik końcowy (klient) ma problem z narzędziem w okresie gwarancyjnym, powinien w pierwszej kolejności skontaktować się ze swoim Dystrybutorem 3M. Jeśli Dystrybutor 3M stwierdzi, że roszczenie gwarancyjne jest uzasadnione, powinien wypełnić formularz naprawy narzędzi objętych gwarancją (patrz poniżej) i przesłać go pocztą elektroniczną do Działu Reklamacji 3M (CIR). Nasze europejskie autoryzowane centrum serwisowe zajmie się odbiorem narzędzia.
Dystrybutor jest proszony o wysłanie kopii wiadomości e-mail do europejskiego autoryzowanego centrum serwisowego. Poniżej znajduje się lista adresów e-mail działu reklamacji 3M (CIR) i dane kontaktowe europejskiego autoryzowanego centrum serwisowego.
Adres e-mail Działu Reklamacji 3M: 3missueresolution(a)mmm.com
Instrukcja postępowania gwarancyjnego w przypadku szlifierek mimośrodowych 3M (PDF, 39,3 KB)
Formularz naprawy narzędzi objętych gwarancją w przypadku szlifierek mimośrodowych 3M (PDF, 39,3 KB)
Adres e-mail Działu Reklamacji 3M w kraju: 3m.cir.plug(a)mmm.com
Autoryzowane centrum serwisowe: Catalfer Srl
Adres: Via Campo dei Fiori, 9 – 21020 Brunello (VA) Włochy
Numer telefonu: +39 0332 463509
Adres e-mail: service.3m(a)catalfer.it