Infografiki z najważniejszymi wnioskami z badania Management Today

Badanie dotyczące bezpieczeństwa danych

Badanie dotyczące bezpieczeństwa danych przeprowadzone przez 3M i Management Today

Badanie dotyczące bezpieczeństwa danych

Badanie dotyczące bezpieczeństwa danych przeprowadzone przez 3M i Management Today

Firmy 3M i Management Today zaprosiły do współpracy ekspertów z branży, by omówić z nimi najważniejsze problemy związane z bezpieczeństwem danych, zwłaszcza w kontekście problemu kradzieży wzrokowej.

Eksperci rozpatrywali następujące kwestie: Jak dużym problemem jest bezpieczeństwo danych? Co może zrobić firma, by ochronić dane wyświetlane na ekranach? Jakie dodatkowe trudności wiążą się z pracą mobilną?

Zleciliśmy również ankietę opinii czytelników portalu Management Today — chcieliśmy dowiedzieć się, w jakim stopniu są świadomi zagrożenia, czy mają jakieś nawyki w związku z ochroną danych. Wyniki były zdumiewające!


Dowiedz się więcej o badanu dotyczącym bezpieczeństwa danych

Obejrzyj nasze wywiady, infografiki i animacje, by dowiedzieć się więcej.

  • Infografika
    Zobacz najważniejsze wnioski z badania dotyczącego bezpieczeństwa dany
  • Wordle
    Przegląd najważniejszych wniosków z badania.
  • Filmy i aktualności
    Przeczytaj wiadomości i obejrzyj filmy związane z ochroną prywatności.

Zapobieganie kradzieży wzrokowej

Budowanie świadomości w związku z problemem prywatności wizualnej w miejscu pracy i instalowanie produktów prywatyzujących 3M to dobre sposoby na ograniczanie ryzyka kradzieży wzrokowej.

  • Wykres pokazujący, jak działają filtry prywatyzujące

    Niech hakerzy wzrokowi czarno to widzą!

    Zaawansowana technologia mikrożaluzji filtrów prywatyzujących 3M blokuje widok ekranu z boku, jednocześnie zapewniając ostry i przejrzysty obraz tylko uprawnionemu użytkownikowi.

  • Pomoc

    Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji o naszych produktach i rozwiązaniach.

    Skontaktuj się z namiArrow

  • Kup teraz

    Wybierz filtr prywatyzujący do swojego urządzenia.

    Selektor produktówArrow

  • Eksperyment dotyczący kradzieży wzrokowej

    Wyniki eksperymentu dotyczącego kradzieży wzrokowej potwierdzają tylko, jak ważnym problemem jest dziś ochrona prywatności wizualnej w miejscu pracy.

    Dowiedz się więcej o eksperymencieArrow

Dołącz do nas
Zmień lokalizację
Polska - polski